úterý 18. srpna 2015

Typ postavy ve tvaru jablka

Konečně vám přináším slibovaný článek na téma "JABLKO" :-)! 

Široká ramena, větší prsa, méně viditelný pas, štíhlé nohy a malý zadek? Tuk se vám drží hlavně v oblasti bříška? Tak tenhle článek je přímo pro vás :-)!



Já osobně mám v okolí hodně žen, které jsou především tohoto typu. Vždycky jim hrozně závidím nohy :-)! Vezmou si sukni nebo kraťásky a jejich nožky jsou luxusní. Minimum celuditidy, krásný tvar....dejte mi je! :-)
Žádná žena nebude se sebou spokojená, přeje si tvary té druhé a ona zase vaše. Abychom byli alespoň trošku spokojené, můžeme svojí postavu alespoň vylepšit.

Ženy, které mají postavu jablka, to nemají jednoduché. Tuk se ukládá především v oblasti břišní dutiny (viscerální tuk), který je z lékařského hlediska rizikový. (cholesterol, srdce, cévy...)
Proto by měly být na sebe více opatrnější a dbát na své zdraví. 
Tuk na bříšku vám rychle narůstá, ale se změnou stravovacích návyků, vám zároveň také rychle mizí.

Na co si dát pozor? 



Domácí HIIT pro jablíčka! 
Doporučuji kombinovat s aerobní činností, tz. 2-3x týdně aerobní činnost (kolo, běh, rychlochůze, procházka atd) a 3x týdně HIIT po dobu 25 min. 














8 komentářů:

  1. Presýpacie hodiny, našťastie ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní cvičeni! Dekuji moc Denisko! Bavi me to a krasne se u toho zapotím :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš to krásně zpracované, originálně, líbí se mi, jak si s tím vyhraješ a vypracuješ i workouty pro jednotlivé typy :)
    jak dlouho doporučuješ setrvávat v kedné pozici při statickém strečinku?
    jinak gratuluji k vlastnímu studiu, čekala jsem, kdy se "osamostatníš" a uděláš si něco vlastního :) máš to tam podle fotek krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji! Potěšila jsi mě :-)!

      Při statickém strečinku držíme v příjemné poloze cca 10-20s :-)

      Vymazat
    2. dobry den mame to vse uzasne!!Jste sikulka co jste vse zvladla.Budu sem pravidelne nakukovat.Je to skvela motivace.Jen vydrzet to je u me ten problem ....jen se zeptam to aerobni cviceni stacil by treba orbitrek? jestli ano jak dlouho?

      Vymazat
    3. Dobrý den :-)! ¨
      Moc děkuji za pochvalu, to mě těší :-)!!

      Orbitrek stačí! Naplánovat si cca 4x týdně 40-50min....pro zábavu a lepší spalování tuku doporučuji například 5min klidně, 5 min rychle a pořád dokola :-)

      Vymazat