pondělí 6. července 2015

Začátečníci: Cvičíme doma nebo venku

Dnes tu mám pro vás trénink, který můžete cvičit kdekoliv. Neexistuje žádná výmluva....jedině lenost :-). 

Cvičit můžete v klidu domova nebo venku v lese, je to jenom na vás. Potřebujete jedině dobrou náladu, sportovní oblečení a vodu. 

Začněte pozvolna, zbytečně se nepřepínejte. Pokud zvládnete pouze 12x dřep, udělejte pro začátek alespoň to, ale nevynechávejte žádný cvik. Vnímejte své tělo a sami sebe. 
Naplánujte si cvičení minimálně 3x do týdne. Časem klidně až 5x týdně. 

Doporučuji se podívat, před začátkem cvičení, na nějaké to video na Youtube, jak provádět správnou techniku jednotlivých cviků. Technika provedení je jeden z nejdůležitějších faktorů. 

Pro úplné začátečníky doporučuji opakovat kruh 2x, po 1-2 týdnu už zvyšujte na 3 kruhy. Po měsíci klidně 4x kruh. 
Po nějakém čase zvyšte klidně opakování cviků...z 20 dřepů na 30...atd. 

Užijte si to!! 


4 komentáře:

  1. Super! Na takový článek jsem čekala! Takže jdu na to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché, jasné, stručné. Včetně úvodu a závěru. Jdu na začátek prozkoumat YouTube, jak na vše správně. Díky moc za článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Denis, krásně zpracovaný, jasně, výstižně! Si to můžeme vytisknout a založit jako TJ :-) paráda

    OdpovědětVymazat